۱۰ پاسخ

سونوی شکمی میگیرن
یه متخصص قلب انجام میده کلا۵دقیقه طول کشید.مشکلی نباشه میگن یک ماه بعد تولد بیارید چکاب
من۲ملیون دادم.

مث سنو گرافی هس

من فردا دارم

از روی شکم مثل سنوگرافی هست فرقی نداره

من انجام دادم مث سونوگرافی شکمی
ولی جزئیات بیشتری رو بررسی می‌کرد اعضای بدن نینی رو به خصوص جزئیات قلب رو بهمون نشون داد خیلی خوب بود
هزینش هم من رفتم 1700 شد

واسه سلامتیه قلب بچه دکترمن برای همه باردارها می‌نویسه بعضی ها هم نمینویسن

اکوی جنین براچیه

به من گفتن ۲۵۰۰بیمه قبول نمیکنن

هزینشم شد ۱۹۵۰

من دادم اره شکمیه

سوال های مرتبط

مامان مازیار😍 مامان مازیار😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری