۴ پاسخ

منم دارم بیشتر قسمت ساق پام درد می‌کنه انگار یه رگ گرفته و درد می‌کنه و نمیتونم زیاد خم و راست بشم

طبیعیه عزیزم منم دارم

اره عزیزم اوکیه

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لطف خدا مامان لطف خدا هفته دهم بارداری
مامان لطف خدا مامان لطف خدا هفته دهم بارداری
مامان لطف خدا مامان لطف خدا هفته دهم بارداری