۶ پاسخ

ما روبیکا یه گروه زدیم برای اونایی که تازه تستمون مثبت شده تا آخر بارداری با هم باشیم
روبیکا بهم پیام بده @Nsadeghi889

هم هفته ایم

منم دقیقاااااا

بله عزیزم منم همین بودم استراحت کن

من اینطورم پنج روز هم تاخیر دارم اما هرچی بیبی میزنم منفیه

عادیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری