ابریزش واژن تو بارداری چجوریه خطرناکه

۲ پاسخ

نمیدونم‌گلم بنظرم دکتر برو خیالت راحته حداقل تا اینجا اومدی

حتما برو دکتر بگو سونو بنویسه اب دورجنین یا همون کیسه اب روچک کنه اگه ریزش داشته باشی خطرناکه من اخرش گرفتم سر پسرم خدا رحم کرد چون اخرش بود طوری نشد ولی شما ۱۶ هفته ای اب جنین کم شه خشکی میفته

سوال های مرتبط

مامان الا مامان الا ۹ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان آجیِ دلسا👭 مامان آجیِ دلسا👭 هفته بیست‌وششم بارداری