ابریزش واژن چجوریه

۳ پاسخ

چی هست ؟🙄

همون کیسه ابه ..به دو صورته یا خدایی نکرده پاره یمشه سریع تخیله میشه یهو به اندازه دوسه تا پارچ مثلا اب میریزیه
یا نشتی یا سوراخ که از ترشح یکم بیشتره

ابریزش واژن تا حالا نشنیدم .

سوال های مرتبط

مامان آجیِ دلسا👭 مامان آجیِ دلسا👭 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری