۷ پاسخ

عزیزم احتمال داره عفونت قارچی باشه حتما برو دکتر

نه اگه آبه شاید کیسه ابت نشتی میکنه

نه طبیعی نیست شاید ترشح بارداری داری هم مثل ابریزش هست

از صبح سومین پیامی هست ک میخونم تو گهواره و همچین موردی دارن
و دقیقا هفته من و شمان
منم همینطوریم

منم تو این هفته ترشح پیدا کردم همش لباس زیرم خیس میشه .میگن اگه بو نداشته باشه طبیعیه حالا فردا به دکترم بگم ببینم چی میگه

سرفه کن اگه عین ادرار باشه برو دکتر

ترشح نیست؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقچه مامان فندقچه هفته هجدهم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری