ن طبیعی نیستا پد بزار اگه خیس میشه زود زود نشتی داری ها
ایشالله چیزی نیس ولی حتما برو دکتر
آبریزش یا ترشح رقیق؟
نه اصلا خطرناکه برو زود دکتر
نه ترشح طبیعیه ولی ابریزش نه
دکتر برو
خدا نکنه چیزی باشه ولی بری بهتره
حتما با ی دکتر مشورت کن خواهر
نه برو دکتر یه خانومی اومده بود مطب اردبیل بودم چن هفته پیش بهم گفت من ابریزش دارم بخاطر اون اومدم دکتر حتما برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.