من ابریزش دارم طبیعیه ؟؟؟؟

۸ پاسخ

ن طبیعی نیستا پد بزار اگه خیس میشه زود زود نشتی داری ها

ایشالله چیزی نیس ولی حتما برو دکتر

آبریزش یا ترشح رقیق؟

نه اصلا خطرناکه برو زود دکتر

نه ترشح طبیعیه ولی ابریزش نه
دکتر برو

خدا نکنه چیزی باشه ولی بری بهتره

حتما با ی دکتر مشورت کن خواهر

نه برو دکتر یه خانومی اومده بود مطب اردبیل بودم چن هفته پیش بهم گفت من ابریزش دارم بخاطر اون اومدم دکتر حتما برو

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۳ ماهگی