طبیعیه استراحت باید کنی ... فقط دردای غیر قایل تحمل طبیعی نیستن
طبیعیه،دلیلش بزرگ شدن رحم
برا بزرگ شدن رحمه فکر کنم چیزی نیست ولی اگه زیاد داری سونو بوده ببین همه چی نرماله
بزرگ شدن رحم
منم تیر میکشه گاهی
من دارم 🫠 خیلیم دارم
منم دارم
دكترم گفت طبيعيه
ولي بعد از سونو كردن متوجه كوتاهي سرويكس شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.