تو هفته من تیر کشیدن واژن طبیعیه؟ دلیلش چیه

۷ پاسخ

طبیعیه استراحت باید کنی ... فقط دردای غیر قایل تحمل طبیعی نیستن

طبیعیه،دلیلش بزرگ شدن رحم

برا بزرگ شدن رحمه فکر کنم چیزی‌ نیست ولی اگه زیاد داری سونو بوده ببین همه چی نرماله

بزرگ شدن رحم

منم تیر میکشه گاهی

من دارم 🫠 خیلیم دارم

منم دارم
دكترم گفت طبيعيه
ولي بعد از سونو كردن متوجه كوتاهي سرويكس شد

سوال های مرتبط

مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگي مامان توت فرنگي هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ناژیا مامان ناژیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری