تیر کشیدن واژن تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

واسه من اینحالت بودم دکترم فرستاد سونو فهمیدم سرویکسم پایین هست

اره منم داشتم هفته شما

برا منم گاهی تیر می‌کشه ،توجه نکن

منم همین مشکل رو دارم نمی‌دونم طبیعی هست یا نه؟

منم دارم خواهررر

سوال های مرتبط

مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگي مامان توت فرنگي هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری