۲ پاسخ

من یه بار تو بارداری دلپیچه و دلدرد داشتم رفتم تریاژ گفتن احتمالا ویروسه بستری کردن آمپول و سرم زدن خوب شدم

یبوست و نفخ نیست عزیزم؟ اگر خیلی زیاده و غیر طبیعی بهتره برین دکتر، ولی اگه با استراحت و عرق نعنا و نبات بهتر شدین، همون نفخ هست

سوال های مرتبط