من یه بار تو بارداری دلپیچه و دلدرد داشتم رفتم تریاژ گفتن احتمالا ویروسه بستری کردن آمپول و سرم زدن خوب شدم
یبوست و نفخ نیست عزیزم؟ اگر خیلی زیاده و غیر طبیعی بهتره برین دکتر، ولی اگه با استراحت و عرق نعنا و نبات بهتر شدین، همون نفخ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.