بچه خا تب تا چه عددي نرمال هستش؟

۳ پاسخ

تب به دمای بالا میگن ما تب نرمال نداریم ولی دمای بدن بالای ۳۷.۵ برای بزرگسالان و بالای ۳۷.۳ برای نوزادان تب حساب میشه

۳۷.۵ به بعد تب حساب میشه

۳۷.۵
از ۳۷.۵ب بالا تب محسوب میشع

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان مانیسا مامان مانیسا ۱ سالگی
مامان سلین👸🏻👑 مامان سلین👸🏻👑 ۱۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۳ ماهگی