سلام ببخشید جواب این منفیه ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام دوستان کسی میدونه برای ذخیره تخمدان چی خوبه

الهی نامید نباش میشه خدابخواد

نه نگران نباش اصلا مشکلی نداری سنتونم بالا نیست که

اره باید ۲۵باشه و بتا هم بالا باشه

اره منفی

اره.

اره گلم منفیه انشالله ماه بعد مثبت شی

اره ‌

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته پنجم بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مِمول مِمول قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری