خانوما این تب سنج خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

من ازش دارم برای پسرم خریدم دوسال پیش هنوز هم دارم ازش استفاده میکنم فقط برای بچه ها باید بزاری زیر بغلش

من دیجیتالی گرفتم

من مارك چيكو اين مدلي گرفتم سه كاره هست سه قسمت بدن ميشه بذاري
دقتش ميگن بالاتر
ديجيتاليش هم هست

من نشنیدم اصن.چند گرفتی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان ناردونه🩷🎀🐣 مامان ناردونه🩷🎀🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان 💞ارغوان 😇 مامان 💞ارغوان 😇 ۱۰ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی