خانوما این تب سنج خوبه ؟؟ کسی استفاده کرده ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

این یکی هم داره کدوم بهتره استفاده کردین

تصویر

اینم هست

تصویر

عالیه من دارم حتما بخر

ما داریم یه مدل دیگه ۴ سال استفاده داریم میکنیم

منم از همین خریدم
فروشنده که شخص منصفی بود خیلی تعریغ کرد از این برند

عالیه دمای اتاقم میگیره

نه والا منم خریدم هنوز استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان یزدان وتودلی مامان یزدان وتودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۴ ماهگی