اره من بعضی موقع ها میبندم خیلی واسه کمر درد خوبه کمترش میکنه
من سر بارداری اولم این مدلی استفاده کردم راضی بودم الانم دارم استفاده میکنم
منم همینطوری دارم کرمی رنگش
اره خوبه
اره خوبه منم استفاده کردم مخصوصا واسه زمانی که پیاده روی داری
منم همین مدل رو دارم راضی بودم
من دارم واسه اینکه بچم اومده پایین گف پایین شکمت ببند وقتی پامیشی
من مارک پاک سمن دارم راضیم
آدور هم دارم اما پاک سمن بهتره
برای گرم نگهداشتن پلو و کمر خوبه اگ گودی کمر داری گودیه کمرم پر میکنه ی مقدار ب دردش کمک میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.