۶ پاسخ

اره میگن خیلی خوبه

چه مدلی بگیرم بهتره؟؟

کسی عکسشو داره بفرسته؟؟

حتما بگیرید.بهداشت که میرم همش میگه حتما بگیرید برای بعد زایمان از قسمت لگن تا بالای شکم و کمر حتما ببندین.چون بدنو جمع میکنه از افتادگیها جلوگیری میکنه.بی اختیاریهارو کم میکنه.خلاصه خیلی کمک میکنه.

اره باید بگیریم
نه فقط برای تخت شدن شکم دلایل علمی دیگه هم داره

اره حتما بگیر خیلی لازمه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یزدان وتودلی مامان یزدان وتودلی هفته چهلم بارداری