مامانا این تب سنج خوبه گرفتم ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم اینجوری گرفتم

اره من برایی پسرم گریفتم دوساله استفاده مکنم

تا وقتی نوزاده میتونی بکم بزرگتر بشه باید یه تب سنج دیگه بخری چون نمیزارن اصلا اینا رو بذاری زیر بغل

لیزری تفنگیا خیلی بهتر و راحت تره

ب‌چ درد میخوره؟؟نیازه؟؟؟من نخریدم😕

فقط تفنگی خوبه

فک نکنم برا بچه خوب باشه چرا دیجیتال نگرفتی

چند گرفتید ؟

اره من برا مصرف خودم از این گرفتم خوبه.

اره عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۴ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان 💞ارغوان 😇 مامان 💞ارغوان 😇 ۱۰ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری