۴ پاسخ

پودر خیلی وقته میگن نزنید

من کالاندولا میزنم

من پماد کالاندولامیزنم وروغن بدن فیروز الوورا

کمی وازلین بچه بزن

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی