خانما تا چن هفته حالت تهوع داشتید؟

۸ پاسخ

من از۱۲هفتگی شروع شد.ولی زود قرص خوردم کلا قطع شد.چون دوقلو باردارم‌دکتر گفت بهت فشارمیاد.خداروشکر اصلا حالت تهوع ندارم

من هنوز دارم حالا حالاها هم فک کنم ادامه داشته باشع

من هنوز دارم

نداشتم اصن

نداشتم کلا 😬👀

تا تقریبا ۲۰ هفتگی

تا ۱۳ هفته

من هنوز دارم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان و نی نی مامان نیهان و نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری