خانما توروخدا بگید تا چند هفته حالت تهوع داشتید؟

۷ پاسخ

معمولا تا ماه سوم تهوع هست بعداز اون یا کم میشه یا قطع میشه

بستگی داره من تا۱۲هفته حالت تهوع داشتم

من تا هفته 17بالا می آوردم هیچی واسم نمی موند،الان یک هفته میشه بعضی وقتها یکم حالت تهوع دارم

من هنوزم دارم تازه بدترم میشه روز به روز هم تهوع دارم هم بالا میارم

من حالت تهوع دارم ولی بالا نیاوردم تاحالا
طبیعیه؟

من حالت تهوع دارم ولی بالا نیاوردم تاحالا
طبیعیه؟

من حالت تهوع دارم ولی بالا نیاوردم تاحالا
طبیعیه؟

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان نیهان و نی نی مامان نیهان و نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری