فشارم ۱۲ روی ۸ خوبه تو بارداری؟

۸ پاسخ

آره خوبه

عالیه این عدد نرماله

یکم بالاست

عالیه

عالیه ولی 8فکنم بالاست

واسه منم دعا کن این ماه خبر نی نی دار شدنم رو بشنوم به حق حضرت ابوالفضل

اره عالیه واسه من رو ۸ ته ولی بازم دکترم میگه تو بارداری خوبه

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان دلبرک صورتی 🥹🩷 مامان دلبرک صورتی 🥹🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وچهارم بارداری