منم همش فشارم پایینه و یخم
کم آب شدن بدن،ایستادن طولانی،فاصله بین وعده های غذایی اینا میتونه علت هاش باشه
فشار همیشگی من😅😂یبار سر بارداریم رفتم رو ۱۱ دکتر برام آزمایش نوشت گفت تو نباید قاعدتا بالا باشی چون همیشه پایینی🫡 اگه اوضاعت اوکیه نگران نباش
زياد پايين هم نيست
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.