مامانا علت فشار پایین چیه؟
فشارم ۸ روی ۶ بود 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

۳ پاسخ

منم همش فشارم پایینه و یخم
کم آب شدن بدن،ایستادن طولانی،فاصله بین وعده های غذایی اینا میتونه علت هاش باشه

فشار همیشگی من😅😂یبار سر بارداریم رفتم رو ۱۱ دکتر برام آزمایش نوشت گفت تو نباید قاعدتا بالا باشی چون همیشه پایینی🫡 اگه اوضاعت اوکیه نگران نباش

زياد پايين هم نيست
خوبه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری