۳ پاسخ

منم سرگیجه دارم کمخونی دارم ولی میگن بخاطر مواد بیحسی و بیهوشی هم هست

کمخونی و فشار پایین...کم‌آبی هم باعث سردرد میشه

شاید کم خونی شاید فشارت بالا پاییین میشع

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری