سلام خانم ها کیا عدد بتاشون 200بوده باردار بوده

۱۴ پاسخ

عدد بتای من بعد دو روز تاخیر ۱۵۰ ئه . نگران م . مشکلی ک نیست؟

تایپکم لطفت

سلام روز ۱۳ انتقال بتام ۹۳ شد باردارم یعنی

دو روز دیگه موعدمه دعا کن واسم باردار باشم

باردار بودم سقط شد

من ۲۰۰ بود

من وقتی فهمیدم باردارم دوماهم بود بتام ۲۰۰بود

بالای ۲۵ باداره دیگه عزیزم

منم با ۴روز تاخیری ۱۲۵ بود

بالای ۲۵ بارداری

منم 200بود

من رفیقم بتاش ۲۰۰بود

همه ..

من
۲۱۵بود

سوال های مرتبط

مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🥺 مامان هدیه خدا🥺 هفته هجدهم بارداری