۷ پاسخ

خوبه عزیزم برا منم همینجوری بود دکتر گفت عالیه الانم پسرم یکسال و نیمشه

شما دو قلو باردار هستید ؟

فری بتا مام یکم بالاس ولی خب ریسک نداری دیگه اوکیه

خداروشکر سالمن

آره اگه ریسک بالا باشه خطرناکه،از من ریسک پایین بود و دکتر گفت نرماله،اصلا نگران نباش همه چی خوبه

عزیزم نرماله، گوشه سمت چپ ببین با سبز نوشته ریسک پایینه،یعنی خوبه همه چی ،اصلا نگران نباش

خوبه عزیزم مشکلی نداری

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته بیستم بارداری
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری