مامانا ۱۴۲ قند بالا؟؟

۳ پاسخ

من ناشتا 142

اگر ناشتا باسه بله خیلی بالاست. اگرم بعد غذا باشه باید یکم مراعات کنی.

ناشتا یا غیر ناشتا؟

سوال های مرتبط

مامان باراد مامان باراد ۱ ماهگی