بچها قند دوساعتم ۱۴۲ خوبه یا نه

۶ پاسخ

زیاده تا ۱۲۰ نرماله

بعد نهار یا بعد صبحانه؟

من 125بودم گف زیاده😭😭😭😭

ناشتا ۷۹ یک ساعت بعد ۱۸۰ دوساعت بعد۱۱۹ بود گفت رعایت کن فقط لب مرزی

با دستگاه گرفتی ؟

زیاده

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی