۳ پاسخ

به من انسولین داد گفت دیابت بارداری خطرناکه واسه بچه اگه رعایت نکنی هم وزن بچه خیلی میره بالا هم امکان داره بچه خفه بشه

والا من دیابتی ام
دکترم میگه تاذ140 خوبه

قند اولیه و ۱ ساعتت چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی