جواب قند دوساعتم چطوره دوستان؟؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم برنامه میلی رو داری

عالی.

نرمال

خانوما از هفته چندم حرکات نینی مهم میشه

خداروشکر 😍😍

خیلی خوبه ،منم‌ازمایش دادم زیاد بود

خوبه

عالی

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان باراد مامان باراد ۱ ماهگی
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان nafas🐣 مامان nafas🐣 ۳ ماهگی
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اورهان💙👶🏻 مامان اورهان💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری