۵ پاسخ

اگه‌اضافه وزن نداری خوبه .
قند منم همینه چون اضافه وزن دارم دکتر گفته باید متوفرمین ۵۰۰ بخورم

نرماله خانومی

ن عزیزم نرماله ک

نه خوبه عزیزم

نه خوبه زیر ۱۴۰ نرمالِ

سوال های مرتبط

مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان باراد مامان باراد ۱ ماهگی