خانمای تبریزی کجا آزمایشگاه کل مناسب میگرن

۳ پاسخ

ازمایشگاه بیمارستان الزهرا هم خوبه شلوغ هم نیست اصلا

سید حمزه

یعنی چی عزیزم؟؟ اگر منظورت ازمایشگاه خوب برا کودک و بزرگسال میخوای صدر خوبه تو سربالایی ولیعصر، ازمایشگاه دانش هم خوبه تو هفده شهریور و ی شعبه هم روبروی ساختمان بهاران داره تو گلگشت

سوال های مرتبط