آنومالی کی باید برم؟

۵ پاسخ

عزیزم شما با قطار رفتین مسافرت مشکلی نبود؟ چندهفته بودین رفتین و چندساعت مسیر بود، من میخام فردا برم یکم نگرانم

عزیزم شما با قطار رفتین مسافرت مشکلی نبود؟ چندهفته بودین رفتین و چندساعت مسیر بود، من میخام فردا برم یکم نگرانم

بهترین وقت داخل 17 هستش

اره عزیزم دکترت برات میگه تاریخشو اگ دکترم نمیری شبکه بهداشت تاریخشو بهت میگه

از 17 هفته تا 21 هفته وقت داری بری بهترین زمانش تو ایران 18 هفته و 4 روز هست ک اگ خدای نکرده مشکلی بود تا 20 هفته بتونی نامه سقط از پزشک قانونی بگیری

سوال های مرتبط

مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته هفدهم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ودوم بارداری