سلام خانمها کی باید برم انومالی

۵ پاسخ

19 هفته برو

به من دکتر سونوگرافی خودش گفت باید ۱۸ تموم شده بیای منم ۱۸ هفته و دو روز رفتم

من الان ۱۷هفته و چهار روزم پنج شنبه میرم ک میرم تو ۱۸

توی ابزار ها قسمت مراقبت بارداری همه رو نوشته

همین هفته ۱۸

سوال های مرتبط

مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته هفدهم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری