۳ پاسخ

۲۰ خرداد بهترین تایمته

سلام عزیزم
۱۸ هفتگی
۱۹ هفتگی هم مشکلی نداره
من خودم ۱۹ هفتگی رفتم

وارد ۱۹ هفته ک شدی برو
مثلا از ۱۷ ام میتونی بری تا ۲۳ ام بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته هجدهم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ودوم بارداری