خانمها برا انومالی کی برم زمان خوبیه

۹ پاسخ

18هفته
من دکترم برا هفته دیگه نوشته

18هفته بین 22

18 هفته

۱۸ هفتگی

من ۱۸ می‌خوام برم .

۱۸ هفته و ۳ روز اینا

17 هفته 6 روز رفتم

من 18هفته و3روز رفتم

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان رنگین کمونم مامان رنگین کمونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گل پسر🩵🩵 مامان دوتا گل پسر🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری