۱۸ هفته برا سونو انومالی زمان خوبیه؟

۸ پاسخ

اره منم ۱۸ هفته و ۲ روز نوبت زدم

بله عزیزم

من ۱۷هغته ۶روز میخوام برم

اره بهترین زمان هست

اره ۱۸ اوکیه

اره زمانش همون‌ولی بعضی از دکتر ها ۱۷ هفته میفرستن

اره ۱۸هفته و یک یا دو یاسه بهترین زمانه

آره زمانش همون ۱۸ هفتس

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمونم مامان رنگین کمونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته چهلم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری