سلام خانمها 20هفته خوبه برم آنومالی

۶ پاسخ

من ۱۹_۲۰ هفته رفتم همه چی خوب بوو برو

نهایتا ۱۸ هفته باید بری عزیزم‌. ۲۰ هفته دیره

آره ۱۸ هفته خوبه تا ۲۰

دیر هم رفتی هجد هفته باید بری

اره خیلیم خوبه

اره تازه دیر هم شده من ت هفته ۱۸ رفتم انومالی

سوال های مرتبط

مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌ویکم بارداری