سلام خانمها خوبین فردا ۱۸هفته و ۵روزم بنظرتون برم انومالی

۶ پاسخ

اره عزیزم حتما

آره حتماً برو

سلام عزیزم خیلی زمان خوبیه، من 18 هفته و دو روز بودم رفتم

اره بهترین زمان هس

فردا بخوای بری بهت وقت میدن؟

آره عزیزم بهترین زمانه نزار دیر بشه اصلا

سوال های مرتبط