خانمها جواب انومالی خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

انومالی باید دقیقا کی بریم

خوبه جنسیتشم معلومه ۱۷هفته و۴روز رفتی منم تا شنبه ۱۷ هفته و۱روز میشم میرم برای جنسیت

چرا گفته کنترل مجدد ۲۰ هفته بری؟🤔

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۷ ماهگی
مامان شاهان 👼🏻👑 مامان شاهان 👼🏻👑 ۸ ماهگی
مامان یاسین 😍❤ مامان یاسین 😍❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی