دوستان جواب انومالی خوبه

تصویر
۸ پاسخ

شما چی می‌بینید که میگید عالیه

آنومالی آزمایش هم داره
من فک کردم فقط سونو

نمودار قرمز نباشه خوبه

مشکلی نداره عزیزم ریسکا منفیه، چن هفته رفتی آزمایش دادی؟ ناشتا بودی یا نیازی نیست؟هزینشم میشه بگی؟ممنونت میشم

احتمال پسر ندادبهت

مرسی ازتون دوستان

عالیه ریسکات پایینه خداروشکر

عالیه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۰ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاها مامان طاها ۷ ماهگی
مامان شاهان 👼🏻👑 مامان شاهان 👼🏻👑 ۸ ماهگی
مامان یاسین 😍❤ مامان یاسین 😍❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان یزدان👼🩵 مامان یزدان👼🩵 هفته سی‌ونهم بارداری