جواب آنومالی بنظرتون خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

منم تاریخ زایمانم ان تی زده ۲۷/۷
دکترم گفته ۴ خرداد برو انومالی

بله خوبع

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سه تا وروجک😍 مامان سه تا وروجک😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاها مامان طاها ۷ ماهگی
مامان شاهان 👼🏻👑 مامان شاهان 👼🏻👑 ۸ ماهگی
مامان یاسین 😍❤ مامان یاسین 😍❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی