۴ پاسخ

پسر من دوماهگی خ اذیت شد
۴ ماهگی تب کرد
شش ماهگی اوکی بود....۲۴ساعت اول مهمه برا تب اگ نکنه ۲۴ ساعت بعدی احتمال ضعیف دارع

بله پسر من تب نکرد خدارو شکر

برا دختر من سبک بود

اره عزیزم در حد گرم شدن

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی