خانوما واکسن شیش ماهگی بچه ها تب میکنن؟

۸ پاسخ

بدترین واکسن بنظرم شیش ماهگی بود

هیچکدوم خداروشکر تب نکرد

اره دختر من خیلی اذیت شد ۲ روز تب داشت

نه خداروشکر

برای پسر من سبک بود
تب نیوفتاد خداروشکر

آره عزیزم

بچه من تو واکسن تب نمی‌کرد ولی برای شش تب کرد

بچه من سوخت هر سه واکسن

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🤎🧸 مامان علی کوچولو🤎🧸 ۱۶ ماهگی