خانوما واکسن شیش ماهگی سخته؟؟؟

۴ پاسخ

نه اصلا خیلی خوب بود

دختر من اذیت شد سه تانزریقی دوتا خوراکی

بچه من که اذیت نشد

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی