واکسن شیش ماهگی سخته واسه بچه؟😢

۱۰ پاسخ

آره یکم سخت بود نسبت به ۲و ۴ ماهگی

نه راحت بود

از همه سخت تر 4 ماهگیه

نه اصلان ازیت نمیشه برای من دوماهگی چهار ماهگی خیلی ازیت شود

من امروز دخترمو بردم براش زدم تا الان که راحت بوده نسبت به واکسنای قبلیش خیلی راحت تره

واکسن یکی بود راحت بود برای بچه من تبش زیاد نبود گریه هم نمی‌کرد حتی موقع واکنسش زدن

اره دختر من خیلی اذیت شد🥲سه تا تز یقی دوتا خوراکی

سلام نه زیاد سخت نیست

دهن من سرویس شد😂

دختر من خیلی خیلی خیلی اذیت شد🥲

سوال های مرتبط

مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی