بچها واکسن شیش ماهگی سخته؟

۵ پاسخ

نه خیلی

برا پسر من که نه عزیزم سخت نبود

آره ۳روز تب داشت

ن هیچ واکسنی برای پسر من سخت نبود فقط دو ماهگی یکم

ن برا دخترم راحت بود چهارماهگی خیلی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی