سلام خانوماخوبیدمیگم واکسن شیش ماهگی سخته؟

۶ پاسخ

نه من سه روز پیش زدم ن پاش اذیت کرد ن تب کرد فقط یکم بی حال بود اونم فقط روز اول

ن فقط پاش بیشتر از،قبلیا درد میکرد

من تمام تن پسرم کل صورتش دون دون قرمز کهیر زد .بچم ۱۵ روز شی نمی‌خورد خفه میشد نفسش می‌گرفت مجبور بودم فقط تو خواب بهش شیرمیدم

ن اصلا

نه اصلا واسه پسرم که از همه راحتتر بود

نه سبکه خیلی دو تا خوراکی یه تزریقی

سوال های مرتبط

مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی