بچها واکسن شیش ماهگی سخته

۷ پاسخ

من دیروز زدم خداروشکر الحمدالله خیلی خوب بود جتی سبک تر از ۴ ماهگی دو ماهگی برا ما خیلی سخت بود آرتا جونم اذیت شد ۱۵ روز بچم گریه میکرد . ۴ ماهگی بی‌حال بود کل روز خواب بود . ۶ ماهگی هم هیچیش نشد بازی‌ام می‌کرد

ی روز یکم سختره بعداوکی میشه دیگ لازمه باید زد

نه اسون بود

خیلی راحت بود

وااای خیلی الان دارم جون میدم فقط از عصر یه بند گریه میکنه

برمااااا ب شددددددددددت سخت بووووووددخیلی

نه بستگی به بچت داره تبش کنترل کن لباس زیاد نپوشون سر موقع بهش تب بر بده وقتی بیداره سعی نکن فقد با استامینوفن تبشو بیاری پایین ببر دستو صورتو پاهاشو با آب ولرم بشور تا خنک بشه تند تند بهش شیر بده بدنش کم اب نشه ممکنه بچت بدقلق بشه نگران نباش تا دو روز بعد از واکسن حموم نبر پوشکش زیاد نکن و موفق باشی عزیزم 🙂هر چی یادم بود گفتم❤️

سوال های مرتبط

مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی