سلام دوستان واکسن شیش ماهگی سخته؟؟؟

۳ پاسخ

اره سنگین تر بود بر دختر من

پسر من فقط غروبش تب کرد ۴،،۵ساعت تب داشت شبش اوکی شد

پسر من سختش نبود

سوال های مرتبط

مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی