منم استرس واکسنو دارم
منم فردا واکسن داره دخترم
اگه چهارماهگی سخت بوده الان راحته
علائم واکسن شش مثل دو هست هرجوری که دوماهگی بوده همینجوریه
پسرمن چهارماهگی خیلییی سخت بود دو و شش راحت بود
دختر منم سه هفته دیگه واکسن داره🤕
برا بچه من بین ۲ و ۴ و ۶
۶ ماهگی اسوووون ترین بود اصلا انگار ن انگار واکسن زده اما دو و ۴ یکوچولو اذیت شد
خیلی خیلی سبک و خوبه
سخت تر از سخت😓
نهههه اصلاااااا
خیلی خیلی راحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.