خانما واکسن شیش ماهگی خیلی سخته؟

۹ پاسخ

منم استرس واکسنو دارم

منم فردا واکسن داره دخترم

اگه چهارماهگی سخت بوده الان راحته
علائم واکسن شش مثل دو هست هرجوری که دوماهگی بوده همینجوریه
پسرمن چهارماهگی خیلییی سخت بود دو و شش راحت بود

دختر منم سه هفته دیگه واکسن داره🤕

برا بچه من بین ۲ و ۴ و ۶
۶ ماهگی اسوووون ترین بود اصلا انگار ن انگار واکسن زده اما دو و ۴ یکوچولو اذیت شد

خیلی خیلی سبک و خوبه

سخت تر از سخت😓

نهههه اصلاااااا

خیلی خیلی راحت

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی